Sunday, May 8, 2011

cinta ITU

apa yang ada sudah cukup indah bagi aku sbb aku tidak mahu lain hanya kamu sahaja :)


terima kasih sebab sayangkan saya untuk kali infinity kali..
terima kasih sebab selalu luangkan masu dengan saya walupun saya tahu awak penat...
terima kasih atas segala pengorbanan awak terhadap saya...
terima kasih ambik saya dan hantar saya pulang..
terima kasih sebab awak tolong tenangkan saya..
terima kasih sebab melayan karena saya yang mengada-ngada..
terima kasih sebab awak selalu telifon saya..
terima kasih sebab awak selalu pinjamkan bahu awak untuk saya..
terima kasih sebab awak selalu pinjamkan semuanya untuk saya...
terima kasih sebab awak menyintai dan menyangi saya...
dan
terima kasih untuk segalanya..


i cannot love without your love..
n its totally drown me now..



p/s : terima kasih sebab menyinta dan menyanyagi untuk ke 1302 hari..

0 ludah jika itu kau mahu:

Post a Comment